LDR |
|
|
02257cam#a2200541#i#4500 |
006 |
|
|
m####g###d######## |
008 |
|
|
120127s2011####pl#a###a#####|000#0#pol## |
041 |
1 |
# |
%a pol %h ger |
080 |
|
|
%a 37.016:51 |
080 |
|
|
%a 373.3.046-021.64 |
100 |
1 |
|
%a Friedrich, Gerhard %d (1959- ). %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a W krainie liczb : %b koncepcja wczesnego nauczania matematyki przez zabawę / %c Gerhard Friedrich, Viola de Galgóczy, Barbara Schindelhauer ; [il. Eva Spanjardt ; tł. Magdalena Rykowska]. |
246 |
1 |
# |
%i Tyt. oryg.: %a Komm mit ins Zahlenland : %b eine spielerische Entdeckungsreise in die Welt der Mathematik, %f 2011. |
260 |
|
|
%a Kielce : %b Wydawnictwo Jedność, %c 2011. |
300 |
|
|
%a 93, [2] s. : %b il. ; %c 29 cm + %e 1 dysk optyczny (CD). |
336 |
|
|
%a tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
380 |
|
|
%a Publikacje fachowe |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe |
385 |
|
|
%a Nauczyciele |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
650 |
|
9 |
%a Matematyka (przedmiot szkolny) |
650 |
|
9 |
%a Nauczanie początkowe |
655 |
|
9 |
%a Gry edukacyjne |
655 |
|
9 |
%a Poradniki dla nauczycieli |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
658 |
|
|
%a Matematyka |
700 |
1 |
|
%a Galgóczy-Mécher, Viola de. |
700 |
1 |
|
%a Schindelhauer, Barbara. |
700 |
1 |
|
%a Spanjardt, Eva. %e Ilustracje |
700 |
1 |
|
%a Rykowska, Magdalena. %e Tłumaczenie |
710 |
2 |
# |
%a Wydawnictwo Jedność. %e Wydawca |
856 |
4 |
# |
%u https://opac.bptorun.edu.pl/site/recorddetail/1322400747778 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
980 |
|
|
%a 37.016:51 |
980 |
|
|
%a 37.091.64 |
980 |
|
|
%a 373.3.046-021.64 %y Nauczanie początkowe |
990 |
|
|
%a #Pedagogiczna |
999 |
|
|
%b vzk (01/07/2013) %c ip (08/07/2013 ; 000, 040, 080, 080+, 700, 710, 920, 980+, 990+) %c IP (24/02/2020 ; 100, 336+, 337+, 338+, 380, 380+, 385, 385+, 388+, 650-) %d IP (24/02/2020) %c IP (24/02/2020 ; 006-, 006+) %r 2011 %c IP (16/09/2022 ; 385+) %c IP (16/09/2022 ; 385-) |