LDR |
|
|
02379cam#a2200565#i#4500 |
008 |
|
|
980713s1996####PL###########||||#|#pol## |
080 |
|
|
%a 37.016:51 |
080 |
|
|
%a 793.3 |
100 |
1 |
|
%a Gruszczyk-Kolczyńska, Edyta %d (1940- ). %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Jak nauczyć dzieci sztuki konstruowania gier ? : %b metodyka, scenariusze zajęć oraz wiele ciekawych gier i zabaw / %c Edyta Gruszczyk-Kolczyńska, Krystyna Dobosz, Ewa Zielińska. |
260 |
|
|
%a Warszawa : %b Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, %c 1996 %e (Pab. : %f PZG). |
300 |
|
|
%a 198, [1] s. : %b rys. ; %c 24 cm. |
336 |
|
|
%a tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
380 |
|
|
%a Publikacje fachowe |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 1. |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 2. |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 3. |
385 |
|
|
%a Nauczyciele |
388 |
1 |
|
%a 1901-2000 |
388 |
1 |
|
%a 1989-2000 |
490 |
1 |
|
%a Edukacja Matematyczna Dzieci : w domu, przedszkolu, klasie zerowej i poradniach |
504 |
|
|
%a Bibliogr. s. 198-199. |
650 |
|
9 |
%a Matematyka (przedmiot szkolny) |
650 |
|
9 |
%a Metody nauczania |
650 |
|
9 |
%a Gry i zabawy umysłowe |
655 |
|
9 |
%a Gry edukacyjne |
655 |
|
9 |
%a Scenariusz zajęć |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
700 |
1 |
# |
%a Dobosz, Krystyna. %e Autor |
700 |
1 |
# |
%a Zielińska, Ewa %c (pedagogika). %e Autor |
710 |
2 |
# |
%a Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne. %e Wydawca |
830 |
|
0 |
%a Edukacja Matematyczna Dzieci |
856 |
4 |
# |
%u https://opac.bptorun.edu.pl/site/recorddetail/1321800125717 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
980 |
|
|
%a 37.016:51 |
980 |
|
|
%a 37.091.64 |
980 |
|
|
%a 793.3 |
990 |
|
|
%a #Pedagogiczna |
999 |
|
|
%b prolib (24/05/2007) %c msz (12/03/2009) %d AK (21/11/2019) %c bz (02/09/2010) %c bz (02/09/2010 ; 080-, 080+, 700, 980+) %c msz (01/06/2011 ; 080, 080+, 650, 650-, 980-, 980+) %c AK (21/11/2019 ; 000, 040, 100, 336+, 337+, 338+, 380+, 385+, 388+, 650, 650+, 655+, 658+, 700, 710+) %c AK (21/11/2019 ; 008) %r 1996 %c IP (16/09/2022 ; 385+) %c IP (16/09/2022 ; 385-) |