LDR |
|
|
02181cam#a2200505#i#4500 |
008 |
|
|
181205s########pl#||||g#||||||||#||pol#d |
041 |
1 |
# |
%a pol %h eng |
080 |
# |
|
%a 004.424 |
100 |
1 |
|
%a Ford, Gabriel. %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Hello Scratch ! : %b napisz swoją pierwszą grę i ucz się programowania / %c Gabriel Ford, Sadie Ford, Melissa Ford ; Tłumaczenie: Katarzyna Wojtkowiak. |
246 |
1 |
# |
%i Tytuł oryginału: %a Hello Scratch!: Learn to Program by Making Arcade Games. |
260 |
# |
|
%a Gliwice : %b Helion, %c 2019. |
300 |
|
|
%a 438 stron : %b ilustracje ; %c 24 cm. |
336 |
|
|
%a tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
385 |
|
|
%m Grupa wiekowa %a Dzieci |
385 |
|
|
%m Grupa wiekowa %a 6-8 lat |
385 |
|
|
%m Grupa wiekowa %a 9-13 lat |
385 |
|
|
%m Grupa wiekowa %a 14-17 lat |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
500 |
|
|
%a Ta książka jest doskonałym przewodnikiem po świecie Scratcha. Jej autorami są dwunastoletnie bliźnięta, które w przyjazny sposób pokazały, jak napisać pięć wciągających gier. |
521 |
8 |
|
%a Książka jest przeznaczona dla dzieci w wieku 8 -14 lat. |
650 |
|
9 |
%a Programowanie (informatyka) |
650 |
|
9 |
%a Scratch (język programowania) |
655 |
|
9 |
%a Publikacje dla dzieci |
655 |
|
9 |
%a Poradnik |
658 |
|
|
%a Informatyka i technologie informacyjne |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
700 |
1 |
# |
%a Ford, Sadie. %e Autor |
700 |
1 |
# |
%a Ford, Melissa. %e Autor |
700 |
1 |
# |
%a Wojtkowiak, Katarzyna. %e Tłumaczenie |
710 |
2 |
# |
%a Grupa Wydawnicza Helion. %e Wydawca |
856 |
4 |
# |
%u https://opac.bptorun.edu.pl/site/recorddetail/1322901450847 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
980 |
|
|
%a 004.424 |
990 |
|
|
%a #Inna |
999 |
|
|
%b VZK (05/12/2018) %c AK (11/12/2018 ; 000, 040, 041+, 080+, 100+, 245, 246+, 300+, 380+, 385+, 388+, 500+, 521+, 650+, 655+, 658+, 700+, 710+, 980+, 990+) %d AK (11/12/2018) %c MSZ (20/12/2018 ; 380-, 385+) |