Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Teoretyczne i praktyczne konteksty specjalnych potrzeb edukacyjnych

Tytuł:
Teoretyczne i praktyczne konteksty specjalnych potrzeb edukacyjnych
Rok wydania:
cop. 2016
Wydawca:
Kraków : Wydawnictwo Libron - Filip Lohner
ISBN:
9788365148377
Opis fizyczny:
322, [1] : il. ; 23 cm
Uwagi:
Bibliogr. przy art
UKD:
376-056.26/.36
376-058.53
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01263cam#a2200301#i#4500
008 160210s2016####pl#a#########|001#0#pol#c
035 %a xx003618240
035 %a (NUKAT)vtls003618240
080 # %a 376-056.26/.36
080 # %a 376-058.53
245 0 0 %a Teoretyczne i praktyczne konteksty specjalnych potrzeb edukacyjnych / %c pod redakcją Jolanty Rybskiej-Klapy, Hanny Stępniewskiej-Gębik.
260 # %a Kraków : %b Wydawnictwo Libron - Filip Lohner, %c cop. 2016.
300 %a 322, [1] : %b il. ; %c 23 cm.
504 %a Bibliogr. przy art.
700 1 # %a Rybska-Klapa, Jolanta. %e Redakcja
700 1 # %a Stępniewska-Gębik, Hanna. %e Redakcja
710 2 # %a Wydawnictwo LIBRON. %e Wydawca
856 4 # %u https://opac.bptorun.edu.pl/site/recorddetail/1322701083612 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
980 %a 376-056.26/.36
980 %a 376-058.53
990 %a #Pedagogiczna
999 %b vzk (22/02/2016) %c kk (29/02/2016 ; 040, 650+, 710, 920, 990+) %d kk (08/03/2016) %c kk (03/03/2016 ; 040, 080+, 245, 650+, 700-, 980+) %c kk (08/03/2016 ; 040, 650-) %r 2016

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Biblioteka:
Biblioteka Pedagogiczna im. gen. bryg. prof. Elżbiety Zawackiej w Toruniu
Nr inwentarza:
100 123711
Sygnatura:
BPT 123711
Stan fizyczny:
stan dobry
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies