Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Jak inspirować myślenie matematyczne ucznia w szkole podstawowej

Tytuł pełny :
Jak inspirować myślenie matematyczne ucznia w szkole podstawowej / Katarzyna Makowska
Autorzy :
Makowska, Katarzyna (nauczyciel)
Wydawca :
Kielce : Wydawnictwo Pedagogiczne ZNP
Rok wydania :
cop. 2009
Opis fizyczny :
80 s. : il., err. ; 24 cm
Temat :
Matematyka - nauczanie - szkoły podstawowe
Myślenie - nauczanie
Gatunek / Forma :
Scenariusze zajęć dla szkół podstawowych
Książka

LDR 01073nam#a2200289#i#4500
008 091102s2009####pl#a###f#f###|000#0#pol##
080 %a 37.016:51
080 %a 159.955
100 1 %a Makowska, Katarzyna %c (nauczyciel).
245 1 0 %a Jak inspirować myślenie matematyczne ucznia w szkole podstawowej / %c Katarzyna Makowska.
260 %a Kielce : %b Wydawnictwo Pedagogiczne ZNP, %c cop. 2009.
300 %a 80 s. : %b il., err. ; %c 24 cm.
650 9 %a Matematyka %x nauczanie %x szkoły podstawowe
650 9 %a Myślenie %x nauczanie
655 9 %a Scenariusze zajęć dla szkół podstawowych
856 4 # %u https://opac.bptorun.edu.pl/integro/site/recorddetail/1322200502155 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
980 %a 37.016:51
980 %a 159.955
990 %a #Pedagogiczna
999 %b vzk (25/03/2011) %c asie (25/03/2011 ; 080, 080+, 100, 980+, 990+) %d asie (25/03/2011) %r 2009

 Informacja

Anonimowy użytkownik nie może zamawiać i rezerwować dokumentów!

Dokumenty przeznaczone do udostępnienia na miejscu

Biblioteka :
Biblioteka Pedagogiczna im. gen. bryg. prof. Elżbiety Zawackiej w Toruniu
Sygnatura :
BPT 37.016:51
Położenie :
BPT

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies