Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Tutoring drogą do doskonałości akademickiej : percepcja i implementacja personalizacji kształcenia w polskim szkolnictwie wyższym w latach 2014-2019

Tytuł:
Tutoring drogą do doskonałości akademickiej : percepcja i implementacja personalizacji kształcenia w polskim szkolnictwie wyższym w latach 2014-2019
Wariant tytułu:
Percepcja i implementacja personalizacji kształcenia w polskim szkolnictwie wyższym w latach 2014-2019
Autorzy:
Dziedziczak-Foltyn, Agnieszka
Karpińska-Musiał, Beata
Sarnat-Ciastko, Adrianna
Temat:
Indywidualizacja (pedagogika)
Jakość kształcenia
Kształcenie
Szkolnictwo wyższe
Tutoring akademicki
Polska
Edukacja i pedagogika
Socjologia i społeczeństwo
Rok wydania:
2020
Wydawca:
Kraków : Impuls
ISBN:
9788380958166
Opis fizyczny:
195 stron ; 24 cm
Temat - Czas:
2001-
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje naukowe
Opracowanie
Raport z badań
Uwagi:
Bibliografia, netografia na stronach 167-186
Współfinansowanie: Uniwersytet Łódzki, Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny (Uniwersytet Łódzki), Katedra Socjologii Sztuki i Edukacji (Uniwersytet Łódzki), Uniwersytet Gdański, Wydział Filologiczny (Uniwersytet Gdański), Instytut Anglistyki i Amerykanistyki (Uniwersytet Gdański)
UKD:
378.091.33(438)
37.091.31
Książka
propozycja biblioteki
LDR 02590cam#a2200589#i#4500
008 200615s2020####pl###########|000#0#pol#c
035 %a (PL)b1000000675542
035 %a (EXLNZ-48OMNIS_NETWORK)9911516347305606
035 %a 991052723208605066
045 2 %b d2014 %b d2019
046 %k 2020
080 # %a 378.091.33(438)
080 # %a 37.091.31
245 0 0 %a Tutoring drogą do doskonałości akademickiej : %b percepcja i implementacja personalizacji kształcenia w polskim szkolnictwie wyższym w latach 2014-2019 / %c Agnieszka Dziedziczak-Foltyn, Beata Karpińska-Musiał, Adrianna Sarnat-Ciastko.
246 3 0 %a Percepcja i implementacja personalizacji kształcenia w polskim szkolnictwie wyższym w latach 2014-2019
250 %a Wydanie I.
260 # %a Kraków : %b Impuls, %c 2020.
300 %a 195 stron ; %c 24 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Publikacje naukowe
388 1 %a 2001-
504 %a Bibliografia, netografia na stronach 167-186.
536 %a Współfinansowanie: Uniwersytet Łódzki, Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny (Uniwersytet Łódzki), Katedra Socjologii Sztuki i Edukacji (Uniwersytet Łódzki), Uniwersytet Gdański, Wydział Filologiczny (Uniwersytet Gdański), Instytut Anglistyki i Amerykanistyki (Uniwersytet Gdański)
648 9 %a 2001- %2 DBN
650 9 %a Indywidualizacja (pedagogika) %2 DBN
650 9 %a Jakość kształcenia %2 DBN
650 9 %a Kształcenie %2 DBN
650 9 %a Szkolnictwo wyższe %2 DBN
650 9 %a Tutoring akademicki
651 9 %a Polska %2 DBN
655 9 %a Opracowanie %2 DBN
655 9 %a Raport z badań %2 DBN
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Socjologia i społeczeństwo
700 1 # %a Dziedziczak-Foltyn, Agnieszka. %e Autor
700 1 # %a Karpińska-Musiał, Beata. %e Autor
700 1 # %a Sarnat-Ciastko, Adrianna. %e Autor
710 2 # %a Oficyna Wydawnicza Impuls. %e Wydawca
856 4 # %u https://opac.bptorun.edu.pl/site/recorddetail/1323101702408 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
980 %a 378.091.33(438)
980 %a 37.091.31
990 %a #Pedagogiczna
999 %b VZK (17/06/2020) %c AK (02/07/2020 ; 000, 040, 080, 650, 700, 710, 920, 980+, 990+) %d AK (02/07/2020) %r 2020 %c prolib (08/09/2020 ; 700)

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Biblioteka:
Biblioteka Pedagogiczna im. gen. bryg. prof. Elżbiety Zawackiej w Toruniu
Nr inwentarza:
100 133438
Sygnatura:
BPT 378
Stan fizyczny:
stan dobry
Wolny dostęp

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies