LDR |
|
|
02289cam#a2200589#i#4500 |
008 |
|
|
180604s2018####pl#a#####f###|000#0#pol#c |
035 |
|
|
%a xx004335761 |
035 |
|
|
%a (NUKAT)vtls004335761 |
046 |
|
|
%k 2018 |
080 |
# |
|
%a 004.424 |
080 |
# |
|
%a 373.2 |
080 |
# |
|
%a 373.3.046-021.64 |
080 |
# |
|
%a (076) |
100 |
1 |
|
%a Świć, Anna. %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Kodowanie na dywanie. %n [2], %b Różne kompetencje, różne edukacje / %c Anna Świć. |
260 |
# |
|
%a Gdańsk : %b Edu-Sense, %c 2018. |
300 |
|
|
%a 84, [2] strony : %b ilustracje ; %c 30 cm. |
336 |
|
|
%a obraz %b sti %2 rdacontent |
336 |
|
|
%a tekst %b txt %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
385 |
|
|
%m Grupa wiekowa %a Dzieci |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Przedszkola |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 1. |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 2. |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 3. |
385 |
|
|
%a Rodzice |
385 |
|
|
%a Nauczyciele |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
500 |
|
|
%a Oznaczenie części na okładce. |
650 |
|
9 |
%a Programowanie (informatyka) |
650 |
|
9 |
%a Gry i zabawy |
655 |
|
9 |
%a Ćwiczenia i zadania |
658 |
|
|
%a Informatyka i technologie informacyjne |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
710 |
2 |
# |
%a Edu-Sense Sp. z o. o. %e Wydawca |
856 |
4 |
# |
%u https://opac.bptorun.edu.pl/site/recorddetail/1322901389277 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
980 |
|
|
%a 004.424 |
980 |
|
|
%a 373.2 |
980 |
|
|
%a 373.3.046-021.64 %y Nauczanie początkowe |
980 |
|
|
%a (076) |
990 |
|
|
%a #Pedagogiczna |
999 |
|
|
%b vzk (11/06/2018) %c bz (11/06/2018 ; 000, 040, 046+, 080+, 245, 250-, 336-, 336+, 337-, 337+, 338-, 338+, 380+, 385+, 650-, 650+, 655+, 658+, 710+, 920, 980+, 990+) %d msz (14/06/2018) %c msz (14/06/2018 ; 040, 080+, 658+, 980+) %c msz (15/06/2018 ; 040, 245, 380-, 380+, 385+, 388+) %c msz (15/06/2018 ; 040) %c msz (15/06/2018 ; 040, 500+) %c BZ (16/12/2021 ; 385, 385-, 385+) %r 2018 |