LDR |
|
|
02513cam#a2200577#i#4500 |
008 |
|
|
160212s201u####pl#a#########|000#0#pol## |
035 |
|
|
%a b51272672 |
080 |
# |
|
%a 373.3.046-021.64 |
080 |
# |
|
%a (075.2-021.64+076) |
100 |
1 |
|
%a Gudula, Maria. %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Idę do szkoły. %n 4, %p Doskonalenie koncentracji i logicznego myślenia / %c [aut. Maria Gudula ; il. Elżbieta Jarząbek, Małgorzata Śliczniak, Agnieszka Sokołowska, Adam Pękalski, Agata Czyżewska]. |
246 |
3 |
0 |
%a Doskonalenie koncentracji i logicznego myślenia. |
260 |
# |
|
%a Kraków : %b Epideixis, %c [201-]. |
300 |
|
|
%a 23, [1] s. : %b il. ; %c 14x26 cm. |
336 |
|
|
%a Obraz %b sti %2 rdacontent. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent. |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia. |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier. |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 1. |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 2. |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 3. |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
490 |
1 |
|
%a Pus |
500 |
|
|
%a Opis wg okł. |
525 |
|
|
%a Dodatek do książeczki (klocki edukacyjne) : Zestaw kontrolny PUS : pomyśl, ułóż, sprawdź. |
650 |
|
9 |
%a Uwaga (psychologia) |
650 |
|
9 |
%a Myślenie |
655 |
|
9 |
%a Ćwiczenia i zadania |
655 |
|
9 |
%a Gry edukacyjne |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
700 |
1 |
# |
%a Jarząbek, Elżbieta. %e Ilustracje |
700 |
1 |
# |
%a Śliczniak-Świrszcz, Małgorzata. %e Ilustracje |
700 |
1 |
# |
%a Sokołowska, Agnieszka %c (ilustrator). %e Ilustracje |
700 |
1 |
# |
%a Pękalski, Adam %d (1975- ). %e Ilustracje |
700 |
1 |
# |
%a Czyżewska, Agata. %e Ilustracje |
710 |
2 |
# |
%a Wydawnictwo Epideixis. %e Wydawca |
830 |
|
0 |
%a Mini PUS |
856 |
4 |
# |
%u https://opac.bptorun.edu.pl/site/recorddetail/1322701095546 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
980 |
|
|
%a 373.3.046-021.64 %y Nauczanie początkowe |
980 |
|
|
%a (075.2-021.64+076) |
990 |
|
|
%a #Pedagogiczna |
999 |
|
|
%b vzk (06/04/2016) %c bz (26/04/2016 ; 000, 040, 080+, 650, 710+, 830, 920, 980+, 990+) %d MSZ (18/11/2019) %c bz (26/04/2016 ; 040, 655) %c ip (10/10/2017 ; 040, 100, 380+, 385+, 388+, 650-, 650+, 655, 655+, 658+, 710) %c AK (01/07/2019 ; 385-, 385+, 388-, 700) %c MSZ (18/11/2019 ; 385-, 388+, 650, 650+, 655) %c IP (11/10/2022 ; 525+, 980-) |