Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Model pracy psychologa we współczesnej szkole

Tytuł:
Model pracy psychologa we współczesnej szkole
Autorzy:
Grażyna, Katra,
Ewa, Sokołowska,
Tematy:
psychologia szkolna
psychologia wychowania i nauczania
dzieci i młodzież
Data publikacji:
2017-10-30
Wydawca:
Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej. Wydawnictwo APS
Język:
nieokreślony
Prawa:
Wszystkie prawa zastrzeżone. Swoboda użytkownika ograniczona do ustawowego zakresu dozwolonego użytku
Źródło:
Psychologia Wychowawcza; 2017, 53(11); 175-183
0033-2860
Dostawca treści:
Biblioteka Nauki
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This article presents a four-element model of a psychologist’s work and its application in modern school. Particularly, it focuses on defining and describing the four basic categories of a psychologist's actions: monitoring, intervention, prevention, and promotion. An application of this model is described in reference to a case study of a gifted student. On one hand, the student could be a challenge for his teachers. On the other hand, the rules and social aspects of the school could be a challenge for the student and result in problems with studying and social functioning.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies