Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Przeglądasz jako GOŚĆ
Tytuł pozycji:

Przegląd Socjologiczny t. 56 z. 1/2007 : Praca zbiorowa

Tytuł :
Przegląd Socjologiczny t. 56 z. 1/2007 : Praca zbiorowa
Współwytwórcy :
Czyżewski, Marek Red.
Starosta, Paweł Red.
Warzywoda-Kruszyńska, Wielisława Red.
Lutyńska, Krystyna Red.
Kulpińska, Jolanta Red.
Bokszański, Zbigniew Red.
Tematy :
Inne
Słowa kluczowe :
wyniki sondaży wyborczych
sondaże w procesie politycznym
rynek sondaży przedwyborczych w Polsce
zniesienie embarga
droga do embarga
Pokaż więcej
Data publikacji :
2007
Wydawca :
Łódź : Łódzkie Towarzystwo Naukowe
ISBN, ISSN :
00332356
Opis fizyczny :
320 s.
Język :
polski
Linki :
Spis treści
Dostawca treści :
IBUK Libra
 
book
  Przejdź do źródła

Od Redakcji
Niniejszy tom Przeglądu Socjologicznego poświęcony jest sondażowym badaniom opinii publicznej, a przede wszystkim sondażom wyborczym. Ich
wzrastająca rola w dyskursie publicznym i marketingu politycznym wpływa na
wizerunek wszelkich socjologicznych badań empirycznych i samej socjologii.
Warto więc pogłębiać rozważania nad ich rolą we współczesnym społeczeństwie i metodologicznymi problemami ich stosowania.
Przedstawione teksty zostały przygotowane przez przedstawicieli różnych ośrodków akademickich, instytutów badawczych i analitycznych. Prezentują
różnorodne rozważania dotyczące: historii zmian zapisów prawnych regulujących możliwość publikowania sondaży preferencji wyborczych; roli sondaży w procesie politycznym i w życiu społecznym z perspektywy komunikowania
społecznego; postulatów modyfikacji technik badawczych; wykorzystywania wiedzy o populacji badanej do wyboru odpowiedniej techniki doboru próby i psychologii poznawczej do interpretacji rezultatów sondaży przedwyborczych i wyników wyborów; analizy rynku sondaży przedwyborczych; roli sondaży w marketingu politycznym; ewolucji procesu akulturacji badań sondażowych;nowych modeli respondenta (obywatela, wolontariusza, konsumenta, internauty) oraz analiz porównawczych w badaniach sondażowych.


Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies