Wybierz bibliotekę,


Podane konto zostało zidentyfikowane w następujących bibliotekach. Proszę wybrać jedną z nich, by rozpocząć korzystanie z katalogu. Biblioteki można potem zmieniać korzystając z ikony na górnej belce.

 
 
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.Zamknij
BIBLIOTEKA PEDAGOGICZNA IM. GEN. BRYG. PROF. ELŻBIETY ZAWACKIEJ W TORUNIU Wybierz bibliotekę,
 
 
 
 
Wyślij E-Mail
Adres e-mail:
 
Wprowadź kod z obrazka
 
 
 
 
brak zdjęcia
Szablon z etykietami WWW
Opis formalny
MARC
Hasła związane
HASŁO GŁÓWNE:   Sweigart, Al.

TYTUŁ:   Bawimy się, programując w Scratchu : nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier / Al Sweigart ; [przekład Maciej Baranowski i Witold Sikorski].

ADRES WYDAW.:   Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017.

OPIS FIZ.:   XXIII, [1], 262 strony : ilustracje ; 23 cm.

Książki

  Poradniki i przewodniki

2001-

SERIA UWAGI:   Na książce także ISBN oryginału.

ZAWIERA:   Indeks.

NUMER ZNORM.:   ISBN 978-83-01-19646-2

HASŁO PRZEDM.:   Gry komputerowe

  Języki programowania

  Scratch (język programowania)

  Poradnik

Informatyka i technologie informacyjne

KLASYF. LOKALNA:   #Inna

UKD:   004.438

WSPÓŁTW.:   Baranowski, Maciej (tłumacz). Tłumaczenie

  Sikorski, Witold (1950- ). Tłumaczenie

HASŁO DOD.:   Wydawnictwo Naukowe PWN.

:
 
Bawimy się, programując w Scratchu : nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier / Al Sweigart ; [przekład Maciej Baranowski i Witold Sikorski]. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017.
LDR 01762cam#a2200469#i#4500
008 171129s2017####pl#a#########|001#0#pol##
035 %a (OCoLC)1014055060
035 %a b58248110
0411|%a pol %h eng
046 %k 2016
080# %a 004.438
1001 %a Sweigart, Al. %e Autor
24510%a Bawimy się, programując w Scratchu : %b nauka programowania przez tworzenie niezwykłych gier / %c Al Sweigart ; [przekład Maciej Baranowski i Witold Sikorski].
2461#%i Tytuł oryginału: %a Scratch programming playground, %f 2016.
260# %a Warszawa : %b Wydawnictwo Naukowe PWN, %c 2017.
300 %a XXIII, [1], 262 strony : %b ilustracje ; %c 23 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Poradniki i przewodniki
3881 %a 2001-
500 %a Na książce także ISBN oryginału.
504 %a Indeks.
650 9%a Gry komputerowe
650 9%a Języki programowania
650 9%a Scratch (język programowania)
655 9%a Poradnik
658 %a Informatyka i technologie informacyjne
7001#%a Baranowski, Maciej %c (tłumacz). %e Tłumaczenie
7001#%a Sikorski, Witold %d (1950- ). %e Tłumaczenie
7102#%a Wydawnictwo Naukowe PWN. %e Wydawca
8564#%u https://opac.bptorun.edu.pl/site/recorddetail/1322901399089 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
980 %a 004.438
990 %a #Inna
999 %b VZK (10/07/2018) %c BZ (12/07/2018 ; 000, 040, 041, 700, 710, 920, 980+, 990+) %d BZ (12/07/2018) %r 2017
DOKUMENTY PRZEZNACZONE DO WYPOŻYCZANIA
SygnaturaStatusAkcjaUWAGI
BPTOR Magazyn II   BPT   129038Dostępna InformacjaUWAGI