Wybierz bibliotekę,


Podane konto zostało zidentyfikowane w następujących bibliotekach. Proszę wybrać jedną z nich, by rozpocząć korzystanie z katalogu. Biblioteki można potem zmieniać korzystając z ikony na górnej belce.

 
 
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.Zamknij
BIBLIOTEKA PEDAGOGICZNA IM. GEN. BRYG. PROF. ELŻBIETY ZAWACKIEJ W TORUNIU Wybierz bibliotekę,
 
 
 
 
Wyślij E-Mail
Adres e-mail:
 
Wprowadź kod z obrazka
 
 
 
 
brak zdjęcia
Szablon z etykietami WWW
Opis formalny
MARC
Hasła związane
HASŁO GŁÓWNE:   Sweigart, Al.

TYTUŁ:   Twórz własne gry komputerowe w Pythonie / Al Sweigart ; [przekład Maciej Baranowski, Witold Sikorski].

ADRES WYDAW.:   Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017.

OPIS FIZ.:   XXVII, [1], 388 stron : ilustracje ; 23 cm.

Książki

  Poradniki i przewodniki

2001-

SERIA UWAGI:   Na książce także ISBN oryginału. . - Toruńska Szkoła Ćwiczeń.

ZAWIERA:   Indeks.

NUMER ZNORM.:   ISBN 978-83-01-19322-5

HASŁO PRZEDM.:   Gry komputerowe

  Programowanie (informatyka)

  Python (język programowania)

  Poradnik

Informatyka i technologie informacyjne

KLASYF. LOKALNA:   #Inna

UKD:   004.424

  793.7:004.4

HASŁO DOD.:   Wydawnictwo Naukowe PWN.

:
 
Twórz własne gry komputerowe w Pythonie / Al Sweigart ; [przekład Maciej Baranowski, Witold Sikorski]. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017.
LDR 01726cam#a2200469#i#4500
008 170523s2017####pl#a#########|001#0#pol##
035 %a b55699406
0411|%a pol %h eng
046 %k 2017
080# %a 004.424
080# %a 793.7:004.4
1001 %a Sweigart, Al. %e Autor
24510%a Twórz własne gry komputerowe w Pythonie / %c Al Sweigart ; [przekład Maciej Baranowski, Witold Sikorski].
2461#%i Tytuł oryginału: %a Invent your own computer games with Python, %f 2017.
260# %a Warszawa : %b Wydawnictwo Naukowe PWN, %c 2017.
300 %a XXVII, [1], 388 stron : %b ilustracje ; %c 23 cm.
336 %a Tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a Wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
380 %a Poradniki i przewodniki
3881 %a 2001-
500 %a Na książce także ISBN oryginału.
500 %a Toruńska Szkoła Ćwiczeń.
504 %a Indeks.
650 9%a Gry komputerowe
650 9%a Programowanie (informatyka)
650 9%a Python (język programowania)
655 9%a Poradnik
658 %a Informatyka i technologie informacyjne
7102#%a Wydawnictwo Naukowe PWN. %e Wydawca
8564#%u https://opac.bptorun.edu.pl/site/recorddetail/1322801255116 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
980 %a 004.424
980 %a 793.7:004.4
990 %a #Inna
999 %b vzk (16/11/2017) %c bz (21/11/2017 ; 000, 040, 041, 100, 920, 980+, 990+) %d bz (21/11/2017) %c bz (21/11/2017 ; 040, 710) %c IP (04/11/2021 ; 500+) %r 2017
DOKUMENTY PRZEZNACZONE DO WYPOŻYCZANIA
SygnaturaStatusAkcjaUWAGI
BPTOR Magazyn II   BPT   127722Dostępna InformacjaUWAGI
BPTOR Magazyn II   BPT   131998Dostępna InformacjaUWAGI