Po zakończonej pracy proszę się wylogować! Czynność ta uniemożliwi osobom nieupoważnionym dostęp do Państwa danych osobowych. Wprowadź dane XXX |
Zmiana hasła Hasło dostępu do konta nie zostało założone lub zostało automatycznie nadane przez system. Proszę wprowadzić nowe hasło. Wprowadź dane XXX |
Adres e-mail: | |
  | |
Wprowadź kod z obrazka |
HASŁO GŁÓWNE: Nowik, Jerzy. TYTUŁ: Jak wykorzystać kostki na lekcjach matematyki ? / Jerzy Nowik, Joanna Świercz. ADRES WYDAW.: Opole : Wydawnictwo Nowik, 2016. OPIS FIZ.: 70 s. : il. ; 21 cm. Książki Publikacje fachowe Adresat : Nauczyciele 2001- SERIA UWAGI: Toruńska Szkoła Ćwiczeń. NUMER ZNORM.: ISBN 978-83-62687-85-5 HASŁO PRZEDM.: Matematyka (przedmiot szkolny) Nauczanie Gry w kości Gry edukacyjne Edukacja i pedagogika Matematyka KLASYF. LOKALNA: #Pedagogiczna UKD: 794 37.016:51 WSPÓŁTW.: Świercz, Joanna. Autor HASŁO DOD.: Wydawnictwo Nowik. : Jak wykorzystać kostki na lekcjach matematyki ? / Jerzy Nowik, Joanna Świercz. - Opole : Wydawnictwo Nowik, 2016. LDR 01573cam#a2200433#i#4500 008 160223s2016####pl#||||g#|||||000#0|pol#d 080# %a 794 080# %a 37.016:51 1001 %a Nowik, Jerzy. %e Autor 24510%a Jak wykorzystać kostki na lekcjach matematyki ? / %c Jerzy Nowik, Joanna Świercz. 260# %a Opole : %b Wydawnictwo Nowik, %c 2016. 300 %a 70 s. : %b il. ; %c 21 cm. 336 %a tekst %b txt %2 rdacontent 337 %a bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia 338 %a wolumin %b nc %2 rdacarrier 380 %a Książki 380 %a Publikacje fachowe 385 %a Nauczyciele 3881 %a 2001- 500 %a Toruńska Szkoła Ćwiczeń. 650 9%a Matematyka (przedmiot szkolny) 650 9%a Nauczanie 655 9%a Gry w kości 655 9%a Gry edukacyjne 658 %a Edukacja i pedagogika 658 %a Matematyka 7001#%a Świercz, Joanna. %e Autor 7102#%a Wydawnictwo Nowik. %e Wydawca 8564#%u https://opac.bptorun.edu.pl/site/recorddetail/1322701084231 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC 980 %a 794 980 %a 37.016:51 990 %a #Pedagogiczna 999 %b vzk (23/02/2016) %c kk (03/03/2016 ; 000, 008, 040, 080+, 100+, 245, 300+, 650+, 700+, 710+, 980+, 990+) %d IP (08/10/2018) %c IP (08/10/2018 ; 100, 336+, 337+, 338+, 380+, 385+, 388+, 650, 650-, 658+, 700) %c BZ (03/11/2021 ; 385, 500+, 980-) %r 2016 |