Po zakończonej pracy proszę się wylogować! Czynność ta uniemożliwi osobom nieupoważnionym dostęp do Państwa danych osobowych. Wprowadź dane XXX |
Zmiana hasła Hasło dostępu do konta nie zostało założone lub zostało automatycznie nadane przez system. Proszę wprowadzić nowe hasło. Wprowadź dane XXX |
Adres e-mail: | |
  | |
Wprowadź kod z obrazka |
HASŁO GŁÓWNE: Oszwa, Urszula. TYTUŁ: Zaburzenia rozwoju umiejętności arytmetycznych : problem diagnozy i terapii / Urszula Oszwa. ADRES WYDAW.: Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2005. OPIS FIZ.: 129 s. ; 24 cm. Książki Publikacje dydaktyczne Publikacje fachowe Adresat : Nauczyciele 2001- SERIA ZAWIERA: Bibliogr., streszcz. ang. NUMER ZNORM.: ISBN 83-7308-373-1 HASŁO PRZEDM.: Matematyka (przedmiot szkolny) Nauczanie Uczenie się Dyskalkulia Matematyka Edukacja i pedagogika KLASYF. LOKALNA: #Pedagogiczna UKD: 159.922.7 37.016:51 37.091.322 373.3.046-021.64 HASŁO DOD.: Oficyna Wydawnicza Impuls. : Zaburzenia rozwoju umiejętności arytmetycznych : problem diagnozy i terapii / Urszula Oszwa. - Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2005. LDR 01777cam|a2200481#i#4500 008 070524s2005####pl#||||gr|||||000#0|####d 080# %a 159.922.7 080# %a 37.016:51 080# %a 37.091.322 080# %a 373.3.046-021.64 1001 %a Oszwa, Urszula. %e Autor 24510%a Zaburzenia rozwoju umiejętności arytmetycznych : %b problem diagnozy i terapii / %c Urszula Oszwa. 260 %a Kraków : %b Oficyna Wydawnicza "Impuls", %c 2005. 300 %a 129 s. ; %c 24 cm. 336 %a tekst %b txt %2 rdacontent 337 %a bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia 338 %a wolumin %b nc %2 rdacarrier 380 %a Książki 380 %a Publikacje dydaktyczne 380 %a Publikacje fachowe 385 %a Nauczyciele 3881 %a 2001- 504 %a Bibliogr., streszcz. ang. 650 9%a Matematyka (przedmiot szkolny) 650 9%a Nauczanie 650 9%a Uczenie się 650 9%a Dyskalkulia 658 %a Matematyka 658 %a Edukacja i pedagogika 7102#%a Oficyna Wydawnicza Impuls. %e Wydawca 85640%u https://opac.bptorun.edu.pl/site/recorddetail/1321800166166 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC 980 %a 37.016:51 980 %a 373.3.046-021.64 %y Nauczanie początkowe 980 %a 37.091.322 980 %a 159.922.7 990 %a #Pedagogiczna 999 %b prolib (24/05/2007) %c msz (10/09/2007) %c msz (08/10/2008) %d BZ (13/06/2019) %c ek (29/10/2015 ; 000, 040, 080, 080+, 650, 710+, 920, 980+) %c BZ (13/06/2019 ; 080, 100, 336+, 337+, 338+, 380+, 385+, 388+, 650, 650-, 650+, 658+) %r 2005 %c IP (16/09/2022 ; 385+) %c IP (16/09/2022 ; 385-) |