Po zakończonej pracy proszę się wylogować! Czynność ta uniemożliwi osobom nieupoważnionym dostęp do Państwa danych osobowych. Wprowadź dane XXX |
Zmiana hasła Hasło dostępu do konta nie zostało założone lub zostało automatycznie nadane przez system. Proszę wprowadzić nowe hasło. Wprowadź dane XXX |
Adres e-mail: | |
  | |
Wprowadź kod z obrazka |
HASŁO GŁÓWNE: Gruszczyk-Kolczyńska, Edyta (1940- ). TYTUŁ: Niepowodzenia w uczeniu się matematyki u dzieci z klas początkowych : diagnoza i terapia / Edyta Gruszczyk-Kolczyńska. ADRES WYDAW.: Katowice : UŚ, 1985. OPIS FIZ.: 212 s. : rys., wykr., err. ; 24 cm. Książki Publikacje naukowe 1901-2000 1945-1989 SERIA SERIA: Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, 0208-6336 ; nr 553 UWAGI: Na książce błędny ISSN. ZAWIERA: Bibliogr. s. 203-211. - Rez., sum. NUMER ZNORM.: ISBN 83-226-0030-5 HASŁO PRZEDM.: Matematyka (przedmiot szkolny) Nauczanie początkowe Efektywność nauczania Uczniowie klas początkowych Niepowodzenia szkolne Diagnoza pedagogiczna Matematyka Edukacja i pedagogika KLASYF. LOKALNA: #Pedagogiczna UKD: 373.3.046-021.64 37.016:51 37.091.212 HASŁO DOD.: Uniwersytet Śląski (Katowice). Wydawnictwo. : Niepowodzenia w uczeniu się matematyki u dzieci z klas początkowych : diagnoza i terapia / Edyta Gruszczyk-Kolczyńska. - Katowice : UŚ, 1985. LDR 02099cam#a2200517#i#4500 008 981118s1985####pl#a#########|000#0#pol## 080 %a 373.3.046-021.64 080 %a 37.016:51 080 %a 37.091.212 1001 %a Gruszczyk-Kolczyńska, Edyta %d (1940- ). %e Autor 24510%a Niepowodzenia w uczeniu się matematyki u dzieci z klas początkowych : %b diagnoza i terapia / %c Edyta Gruszczyk-Kolczyńska. 260 %a Katowice : %b UŚ, %c 1985. 300 %a 212 s. : %b rys., wykr., err. ; %c 24 cm. 336 %a tekst %b txt %2 rdacontent 337 %a bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia 338 %a wolumin %b nc %2 rdacarrier 380 %a Książki 380 %a Publikacje naukowe 3881 %a 1901-2000 3881 %a 1945-1989 4901 %a Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach, %x 0208-6336 ; %v nr 553 500 %a Na książce błędny ISSN. 504 %a Bibliogr. s. 203-211. - Rez., sum. 650 9%a Matematyka (przedmiot szkolny) 650 9%a Nauczanie początkowe 650 9%a Efektywność nauczania 650 9%a Uczniowie klas początkowych 650 9%a Niepowodzenia szkolne 650 9%a Diagnoza pedagogiczna 658 %a Matematyka 658 %a Edukacja i pedagogika 7102#%a Uniwersytet Śląski (Katowice). %b Wydawnictwo. %e Wydawca 830 0%a Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach %x 0208-6336 ; %v nr 553 8564#%u https://opac.bptorun.edu.pl/site/recorddetail/1321800137733 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC 980 %a 373.3.046-021.64 %y Nauczanie początkowe 980 %a 37.016:51 980 %a 37.091.212 990 %a #Pedagogiczna 999 %b prolib (24/05/2007) %c msz (12/03/2009) %c msz (11/03/2013) %c msz (11/03/2013 ; 000, 040, 080, 080+, 650, 650-, 710, 920, 980+, 990-, 990+) %d MSZ (25/02/2020) %c MSZ (25/02/2020 ; 100, 336+, 337+, 338+, 380+, 388+, 650, 650+, 658+, 710) %r 1985 |