Po zakończonej pracy proszę się wylogować! Czynność ta uniemożliwi osobom nieupoważnionym dostęp do Państwa danych osobowych. Wprowadź dane XXX |
Zmiana hasła Hasło dostępu do konta nie zostało założone lub zostało automatycznie nadane przez system. Proszę wprowadzić nowe hasło. Wprowadź dane XXX |
Adres e-mail: | |
  | |
Wprowadź kod z obrazka |
HASŁO GŁÓWNE: Skurzyński, Kazimierz. TYTUŁ: Niektóre metody rozwijania matematycznej aktywności uczniów / Kazimierz Skurzyński. WYDANIE: [Wyd.2 uzup.] ADRES WYDAW.: Szczecin : Uniwersytet Szczeciński, 2001. OPIS FIZ.: 214 s. : il. ; 24 cm. Książki Publikacje dydaktyczne Publikacje fachowe Adresat : Nauczyciele 2001- SERIA NUMER ZNORM.: ISBN 83-7241-188-3 HASŁO PRZEDM.: Matematyka (przedmiot szkolny) Nauczanie Metody aktywizujące (pedagogika) Matematyka Edukacja i pedagogika KLASYF. LOKALNA: #Pedagogiczna UKD: 37.016:51 HASŁO DOD.: Uniwersytet Szczeciński. Wydawnictwo Naukowe. : Niektóre metody rozwijania matematycznej aktywności uczniów / Kazimierz Skurzyński. - [Wyd.2 uzup.]. - Szczecin : Uniwersytet Szczeciński, 2001. LDR 01550cam|a2200397#i#4500 008 070524s2001####pl#||||gr|||||000#0|####d 080 %a 37.016:51 1001 %a Skurzyński, Kazimierz. %e Autor 24510%a Niektóre metody rozwijania matematycznej aktywności uczniów / %c Kazimierz Skurzyński. 250 %a [Wyd.2 uzup.] 260 %a Szczecin : %b Uniwersytet Szczeciński, %c 2001. 300 %a 214 s. : %b il. ; %c 24 cm. 336 %a tekst %b txt %2 rdacontent 337 %a bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia 338 %a wolumin %b nc %2 rdacarrier 380 %a Książki 380 %a Publikacje dydaktyczne 380 %a Publikacje fachowe 385 %a Nauczyciele 3881 %a 2001- 650 9%a Matematyka (przedmiot szkolny) 650 9%a Nauczanie 650 9%a Metody aktywizujące (pedagogika) 658 %a Matematyka 658 %a Edukacja i pedagogika 7102#%a Uniwersytet Szczeciński. %b Wydawnictwo Naukowe. %e Wydawca 85640%u https://opac.bptorun.edu.pl/site/recorddetail/1321800137606 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC 980 %a 37.016:51 990 %a #Pedagogiczna 999 %b prolib (24/05/2007) %c ek (26/10/2010 ; 080, 980+) %c IP (13/12/2019 ; 000, 040, 100, 336+, 337+, 338+, 380+, 385+, 388+, 650-, 650+, 658+, 710+) %d IP (13/12/2019) %c IP (13/12/2019 ; 000) %r 2001 %c IP (01/06/2022 ; 385+) %c IP (01/06/2022 ; 385-) |