LDR |
|
|
02412cam#a2200517#i#4500 |
008 |
|
|
170223s2016####pl#a#########|000#0#pol#c |
035 |
|
|
%a xx003938983 |
035 |
|
|
%a (NUKAT)vtls003938983 |
046 |
|
|
%k 2016 |
080 |
# |
|
%a 159.922.7 |
080 |
# |
|
%a 373.2 |
245 |
0 |
0 |
%a Historyjki obrazkowe : %b propozycje zabaw i opowiadań do zestawu pomocy dydaktycznych rozwijających umiejętność myślenia przyczynowo-skutkowego / %c koncepcja i opracowanie merytoryczne: Monika Majewska, teksty opowiadań Teresa Błaszczyk ; ilustracje Agnieszka Drabik. |
260 |
# |
|
%a Kraków : %b CEBP 24.12, %c [2016]. |
300 |
|
|
%a 76 stron, [38] kart tablic luzem : %b ilustracje kolorowe ; %c 21 cm. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent |
336 |
|
|
%a Obraz %b sti %2 rdacontent |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier |
380 |
|
9 |
%a Publikacje dydaktyczne |
380 |
|
9 |
%a Publikacje fachowe |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Przedszkola |
385 |
|
|
%a Nauczyciele przedszkoli |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
500 |
|
|
%a Całość w pudle. |
500 |
|
|
%a Tytuł na pudle: Historyjki obrazkowe : zestaw pomocy dydaktycznych rozwijających umiejętność myślenia przyczynowo-skutkowego : zestaw ilustracji, opowiadania, sytuacje edukacyjne, propozycje zabaw. |
500 |
|
|
%a Karty zadrukowane dwustronnie. |
650 |
|
9 |
%a Rozwój psychofizyczny dziecka |
650 |
|
9 |
%a Myślenie |
655 |
|
9 |
%a Gry edukacyjne |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
658 |
|
|
%a Psychologia |
700 |
1 |
# |
%a Majewska, Monika %c (wychowanie przedszkolne). %e Opracowanie |
700 |
1 |
# |
%a Błaszczyk, Teresa. %e Tekst |
700 |
1 |
# |
%a Drabik, Agnieszka. %e Ilustracje |
710 |
2 |
# |
%a Centrum Edukacyjne Bliżej Przedszkola. %e Wydawca |
856 |
4 |
# |
%u https://opac.bptorun.edu.pl/site/recorddetail/1322801168581 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
980 |
|
|
%a 159.922.7 |
980 |
|
|
%a 373.2 |
990 |
|
|
%a #Pedagogiczna |
999 |
|
|
%b vzk (08/03/2017) %c ip (24/03/2017 ; 000, 040, 046+, 080+, 300, 380+, 385+, 388+, 500, 650+, 658+, 700, 710, 920, 980+, 990+) %d BZ (21/04/2021) %c ip (10/04/2017 ; 040, 080-, 650-, 650+, 980-) %c AWILI (05/01/2021 ; 700) %c prolib (05/01/2021 ; 700) %c BZ (21/04/2021 ; 388, 500-, 650, 658+, 980-) %r 2016 |