LDR |
|
|
02248cam#a2200553#i#4500 |
008 |
|
|
160212s2016####pl#a#########|000#0#pol## |
035 |
|
|
%a b51272325 |
080 |
# |
|
%a 373.3.046-021.64 |
080 |
# |
|
%a (075.2-021.64+076) |
100 |
1 |
|
%a Gudula, Maria. %e Autor |
245 |
1 |
0 |
%a Idę do szkoły. %n 2, %p Doskonalenie koncentracji i logicznego myślenia / %c [aut. Maria Gudula ; il. Irena Rokicka-Wakuła, Katarzyna Czerner-Wieczorek]. |
246 |
3 |
0 |
%a Doskonalenie koncentracji i logicznego myślenia. |
250 |
|
|
%a Wyd. 8. |
260 |
# |
|
%a Kraków : %b Epideixis, %c 2016. |
300 |
|
|
%a 24 s. : %b il. ; %c 14x26 cm. |
336 |
|
|
%a Obraz %b sti %2 rdacontent. |
336 |
|
|
%a Tekst %b txt %2 rdacontent. |
337 |
|
|
%a Bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia. |
338 |
|
|
%a Wolumin %b nc %2 rdacarrier. |
380 |
|
|
%a Książki |
380 |
|
|
%a Publikacje dydaktyczne |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 1. |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 2. |
385 |
|
|
%m Poziom nauczania %a Klasa 3. |
388 |
1 |
|
%a 2001- |
490 |
1 |
|
%a Pus |
500 |
|
|
%a Opis wg okł. |
525 |
|
|
%a Dodatek do książeczki (klocki edukacyjne) : Zestaw kontrolny PUS : pomyśl, ułóż, sprawdź. |
650 |
|
9 |
%a Uwaga (psychologia) |
650 |
|
9 |
%a Myślenie |
655 |
|
9 |
%a Ćwiczenia i zadania |
655 |
|
9 |
%a Gry edukacyjne |
658 |
|
|
%a Edukacja i pedagogika |
700 |
1 |
# |
%a Wakuła, Irena. %e Ilustracje |
700 |
1 |
# |
%a Czerner-Wieczorek, Katarzyna %d (1952- ). %e Ilustracje |
710 |
2 |
# |
%a Wydawnictwo Epideixis. %e Wydawca |
830 |
|
0 |
%a Mini PUS |
856 |
4 |
# |
%u https://opac.bptorun.edu.pl/site/recorddetail/1322701095535 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC |
980 |
|
|
%a 373.3.046-021.64 %y Nauczanie początkowe |
980 |
|
|
%a (075.2-021.64+076) |
990 |
|
|
%a #Pedagogiczna |
999 |
|
|
%b vzk (06/04/2016) %c bz (26/04/2016 ; 000, 040, 080+, 650, 700, 710+, 920, 980+, 990+) %d MSZ (18/11/2019) %c bz (26/04/2016 ; 040, 830) %c AK (01/07/2019 ; 100, 380+, 385+, 388+, 650, 650+, 655, 658+) %c MSZ (18/11/2019 ; 385-, 650-, 650+, 655+) %c IP (11/10/2022 ; 525+, 980-) %r 2016 |