Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Zarządzanie szkołą XXI wieku : perspektywa menedżerska

Tytuł:
Zarządzanie szkołą XXI wieku : perspektywa menedżerska
Autorzy:
Bednarska-Wnuk, Izabela
Temat:
Szkolnictwo
Zarządzanie
Edukacja i pedagogika
Zarządzanie i marketing
Rok wydania:
2010
Wydawca:
Warszawa : Wolters Kluwer Polska
ISBN:
9788326404863
Opis fizyczny:
183 s. : il. ; 21 cm
Uwagi:
Bibliogr. s. 171-179
UKD:
37.07
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01170cam#a2200325#i#4500
008 101026s2010####pl#a###f#####|000#0#pol##
035 %a (OCoLC)833626794
035 %a b25512225
080 # %a 37.07
100 1 %a Bednarska-Wnuk, Izabela.
245 1 0 %a Zarządzanie szkołą XXI wieku : %b perspektywa menedżerska / %c Izabela Bednarska-Wnuk.
260 # %a Warszawa : %b Wolters Kluwer Polska, %c 2010.
300 %a 183 s. : %b il. ; %c 21 cm.
504 %a Bibliogr. s. 171-179.
650 9 %a Szkolnictwo
650 9 %a Zarządzanie
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Zarządzanie i marketing
710 2 # %a Wolters Kluwer Polska. %e Wydawca
856 4 # %u https://opac.bptorun.edu.pl/site/recorddetail/1322100481768 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
980 %a 37.07
990 %a #Pedagogiczna
999 %b vzk (08/12/2010) %c asie (20/12/2010 ; 650, 990+) %d bz (26/09/2016) %c bz (26/09/2016) %c bz (26/09/2016 ; 000, 040, 710, 920, 980+) %r 2010

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Biblioteka:
Biblioteka Pedagogiczna im. gen. bryg. prof. Elżbiety Zawackiej w Toruniu
Nr inwentarza:
100 110807
Sygnatura:
BPT 110807
Uwagi do stanu fizycznego:
popisana ołówkiem
Stan fizyczny:
stan dobry
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies