Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Uczniowie z chorobami przewlekłymi : jak wspierać ich rozwój, zdrowie i edukację

Tytuł:
Uczniowie z chorobami przewlekłymi : jak wspierać ich rozwój, zdrowie i edukację
Temat:
Pedagogika terapeutyczna
Rok wydania:
2010
Wydawca:
Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN:
9788301162511
Seria:
Pedagogika Specjalna
Opis fizyczny:
322, [2] s. ; 21 cm
Uwagi:
Bibliogr. przy rozdz
UKD:
37.013.82
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00978nam#a2200253#i#4500
008 100622s2010####pl###########|000#0#pol##
080 %a 37.013.82
245 0 0 %a Uczniowie z chorobami przewlekłymi : %b jak wspierać ich rozwój, zdrowie i edukację / %c red. nauk. Barbara Woynarowska.
260 %a Warszawa : %b Wydawnictwo Naukowe PWN, %c 2010.
300 %a 322, [2] s. ; %c 21 cm.
490 1 %a Pedagogika Specjalna
504 %a Bibliogr. przy rozdz.
650 9 %a Pedagogika terapeutyczna
700 1 # %a Woynarowska, Barbara. %e Redakcja
830 0 %a Pedagogika Specjalna - Wydawnictwo Naukowe PWN
856 4 # %u https://opac.bptorun.edu.pl/site/recorddetail/1322100461285 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
990 %a #Pedagogiczna
999 %b vzk (17/08/2010) %c msz (31/08/2010 ; 650, 990+) %d msz (31/08/2010) %r 2010

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Biblioteka:
Biblioteka Pedagogiczna im. gen. bryg. prof. Elżbiety Zawackiej w Toruniu
Nr inwentarza:
100 109692
Sygnatura:
BPT 109692
Stan fizyczny:
nowa
Dostępny
Biblioteka:
Biblioteka Pedagogiczna im. gen. bryg. prof. Elżbiety Zawackiej w Toruniu
Nr inwentarza:
100 109691
Sygnatura:
BPT 109691
Stan fizyczny:
nowa
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies