Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Nauka o szkole : studium monograficzne, zarys koncepcji

Tytuł:
Nauka o szkole : studium monograficzne, zarys koncepcji
Autorzy:
Kuźma, Józef (1935- )
Temat:
Szkolnictwo
Edukacja i pedagogika
Historia
Rok wydania:
2008
Wydawca:
Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls"
ISBN:
9788375870527
Opis fizyczny:
277 s. ; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr. przy rozdz. Indeks
Streszcz. w jęz. ang
UKD:
37
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01174cam#a2200325#i#4500
008 080617s2008####pl###########|001#0#pol#c
035 %a xx001142150
035 %a (NUKAT)vtls001142150
041 0 %a pol %b eng
080 %a 37
100 1 %a Kuźma, Józef %d (1935- ).
245 1 0 %a Nauka o szkole : %b studium monograficzne, zarys koncepcji / %c Józef Kuźma.
250 %a Wyd. 2 zm.
260 %a Kraków : %b Oficyna Wydawnicza "Impuls", %c 2008.
300 %a 277 s. ; %c 24 cm.
504 %a Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
546 %a Streszcz. w jęz. ang.
650 9 %a Szkolnictwo
658 %a Edukacja i pedagogika
658 %a Historia
856 4 0 %u https://opac.bptorun.edu.pl/site/recorddetail/1321900283644 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
980 %a 37
990 %a #Pedagogiczna
999 %c vzk (25/08/2008) %d kdz (05/12/2008)kdz (05/12/2008)vzk (25/08/2008) %c vzk (25/08/2008) %c kdz (05/12/2008) %c kdz (05/12/2008) %c msz (21/02/2013 ; 040, 080, 920, 980+) %r 2008

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Biblioteka:
Biblioteka Pedagogiczna im. gen. bryg. prof. Elżbiety Zawackiej w Toruniu
Nr inwentarza:
100 104149
Sygnatura:
BPT 104149
Uwagi do stanu fizycznego:
popisana ołówkiem
Stan fizyczny:
stan dobry
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies