Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Skąd się biorą dzieci ? : jak rozmawiać z dziećmi o przekazywaniu życia

Tytuł:
Skąd się biorą dzieci ? : jak rozmawiać z dziećmi o przekazywaniu życia
Autorzy:
Meissner, Karol (1927-2017)
Temat:
Katolicyzm
Wychowanie w rodzinie
Wychowanie seksualne
Rok wydania:
1999
Wydawca:
Poznań : Fundacja "Głos dla życia"
ISBN:
8386345454
Opis fizyczny:
45 s. ; 18 cm
Gatunek / Forma:
Książki
Publikacje popularnonaukowe
Uwagi:
Bibliogr
UKD:
37.018.1:37.017:272:613.88
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01109nam|a2200301|i|4500
008 070524s1999####pl#||||gr|||||000#0|####d
080 %a 37.018.1:37.017:272:613.88
100 1 %a Meissner, Karol %d (1927-2017).
245 1 0 %a Skąd się biorą dzieci ? : %b jak rozmawiać z dziećmi o przekazywaniu życia / %c Karol Meissner.
250 %a Wyd. 5
260 %a Poznań : %b Fundacja "Głos dla życia", %c 1999.
300 %a 45 s. ; %c 18 cm.
380 %a Książki
380 %a Publikacje popularnonaukowe
504 %a Bibliogr.
650 9 %a Katolicyzm
650 9 %a Wychowanie w rodzinie
650 9 %a Wychowanie seksualne
856 4 0 %u https://opac.bptorun.edu.pl/site/recorddetail/1321800152677 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
980 %a 37.018.1:37.017:272:613.88
990 %a #Pedagogiczna
999 %b prolib (24/05/2007) %c msz (24/11/2010 ; 650, 655+, 980+) %d msz (24/11/2010) %r 1999 %c IP (22/07/2021 ; 380+) %c IP (22/07/2021 ; 655-)

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Biblioteka:
Biblioteka Pedagogiczna im. gen. bryg. prof. Elżbiety Zawackiej w Toruniu
Nr inwentarza:
100 87470
Sygnatura:
BPT 87470
Stan fizyczny:
stan dobry
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies