Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Przetwarzanie informacji przez uczniów o zróżnicowanym poziomie zdolności a ich postępy szkolne

Tytuł:
Przetwarzanie informacji przez uczniów o zróżnicowanym poziomie zdolności a ich postępy szkolne
Autorzy:
Ledzińska, Maria
Temat:
Efektywność nauczania
Uczenie się
Psychologia
Rok wydania:
1996
Wydawca:
Warszawa : Uniwersytet Warszawski
ISBN:
8386108258
Opis fizyczny:
308 s. ; 21 cm
Uwagi:
Bibliogr
UKD:
159.98:37.091.3:37.091.212
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00872nam|a2200253|i|4500
008 070524s1996####pl#||||gr|||||000#0|####d
080 %a 159.98:37.091.3:37.091.212
100 1 %a Ledzińska, Maria.
245 1 0 %a Przetwarzanie informacji przez uczniów o zróżnicowanym poziomie zdolności a ich postępy szkolne / %c Maria Ledzińska.
260 %a Warszawa : %b Uniwersytet Warszawski, %c 1996.
300 %a 308 s. ; %c 21 cm.
504 %a Bibliogr.
650 9 %a Efektywność nauczania
650 9 %a Uczenie się
658 %a Psychologia
856 4 0 %u https://opac.bptorun.edu.pl/site/recorddetail/1321800148383 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
990 %a #Socjologiczna
999 %b prolib (24/05/2007) %r 1996

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Biblioteka:
Biblioteka Pedagogiczna im. gen. bryg. prof. Elżbiety Zawackiej w Toruniu
Nr inwentarza:
100 83641
Sygnatura:
BPT 83641
Stan fizyczny:
nowa
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies