Po zakończonej pracy proszę się wylogować! Czynność ta uniemożliwi osobom nieupoważnionym dostęp do Państwa danych osobowych. Wprowadź dane XXX |
Zmiana hasła Hasło dostępu do konta nie zostało założone lub zostało automatycznie nadane przez system. Proszę wprowadzić nowe hasło. Wprowadź dane XXX |
Adres e-mail: | |
  | |
Wprowadź kod z obrazka |
HASŁO GŁÓWNE: Makowska, Katarzyna (nauczyciel). TYTUŁ: Jak inspirować myślenie matematyczne ucznia w szkole podstawowej / Katarzyna Makowska. ADRES WYDAW.: Kielce : Wydawnictwo Pedagogiczne ZNP, cop. 2009. OPIS FIZ.: 80 s. : il., err. ; 24 cm. Publikacje dydaktyczne Adresat : Szkoły podstawowe Adresat : Nauczyciele 2001- SERIA NUMER ZNORM.: ISBN 978-83-7173-205-8 HASŁO PRZEDM.: Matematyka (przedmiot szkolny) Nauczanie Myślenie Scenariusz zajęć Matematyka Edukacja i pedagogika KLASYF. LOKALNA: #Pedagogiczna UKD: 37.016:51 159.955 : Jak inspirować myślenie matematyczne ucznia w szkole podstawowej / Katarzyna Makowska. - Kielce : Wydawnictwo Pedagogiczne ZNP, cop. 2009. LDR 01547cam#a2200409#i#4500 008 091102s2009####pl#a###f#f###|000#0#pol## 080 %a 37.016:51 080 %a 159.955 1001 %a Makowska, Katarzyna %c (nauczyciel). %e Autor 24510%a Jak inspirować myślenie matematyczne ucznia w szkole podstawowej / %c Katarzyna Makowska. 260 %a Kielce : %b Wydawnictwo Pedagogiczne ZNP, %c cop. 2009. 300 %a 80 s. : %b il., err. ; %c 24 cm. 336 %a tekst %b txt %2 rdacontent 337 %a bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia 338 %a wolumin %b nc %2 rdacarrier 380 %a Publikacje dydaktyczne 385 %m Poziom nauczania %a Szkoły podstawowe 385 %a Nauczyciele 3881 %a 2001- 650 9%a Matematyka (przedmiot szkolny) 650 9%a Nauczanie 650 9%a Myślenie 655 9%a Scenariusz zajęć 658 %a Matematyka 658 %a Edukacja i pedagogika 8564#%u https://opac.bptorun.edu.pl/site/recorddetail/1322200502155 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC 980 %a 37.016:51 980 %a 159.955 990 %a #Pedagogiczna 999 %b vzk (25/03/2011) %c asie (25/03/2011 ; 080, 080+, 100, 980+, 990+) %d BZ (21/04/2021) %c BZ (21/04/2021 ; 000, 040, 100, 650, 655) %c BZ (21/04/2021 ; 336+, 337+, 338+, 385, 388+) %r 2009 %c IP (01/06/2022 ; 385+) %c IP (01/06/2022 ; 385-) |