Po zakończonej pracy proszę się wylogować! Czynność ta uniemożliwi osobom nieupoważnionym dostęp do Państwa danych osobowych. Wprowadź dane XXX |
Zmiana hasła Hasło dostępu do konta nie zostało założone lub zostało automatycznie nadane przez system. Proszę wprowadzić nowe hasło. Wprowadź dane XXX |
Adres e-mail: | |
  | |
Wprowadź kod z obrazka |
HASŁO GŁÓWNE: Sawiński, Julian Piotr. TYTUŁ: Sposoby aktywizowania uczniów w szkole XXI wieku : pytania, refleksje, dobre rady : poradnik dla nauczycieli / Julian Piotr Sawiński. ADRES WYDAW.: Warszawa : Difin, 2014. OPIS FIZ.: 156 s. : il. ; 23 cm. SERIA SERIA: Engram ZAWIERA: Bibliogr. 151-152 oraz przy rozdz. NUMER ZNORM.: ISBN 978-83-7930-486-8 HASŁO PRZEDM.: Metody aktywizujące (pedagogika) Motywacja uczenia się Uczniowie Nauczyciele Poradniki dla nauczycieli Edukacja i pedagogika KLASYF. LOKALNA: #Pedagogiczna UKD: 37.064.2 37.091.33 HASŁO DOD.: Difin. : Sposoby aktywizowania uczniów w szkole XXI wieku : pytania, refleksje, dobre rady : poradnik dla nauczycieli / Julian Piotr Sawiński. - Warszawa : Difin, 2014. LDR 01440cam#a2200385#i#4500 008 141003s2014####pl#a#########|000#0#pol#c 035 %a xx003215766 035 %a (NUKAT)vtls003215766 080# %a 37.064.2 080# %a 37.091.33 1001 %a Sawiński, Julian Piotr. 24510%a Sposoby aktywizowania uczniów w szkole XXI wieku : %b pytania, refleksje, dobre rady : poradnik dla nauczycieli / %c Julian Piotr Sawiński. 260# %a Warszawa : %b Difin, %c 2014. 300 %a 156 s. : %b il. ; %c 23 cm. 4901 %a Engram 504 %a Bibliogr. 151-152 oraz przy rozdz. 650 9%a Metody aktywizujące (pedagogika) 650 9%a Motywacja uczenia się 650 9%a Uczniowie 650 9%a Nauczyciele 655 9%a Poradniki dla nauczycieli 658 %a Edukacja i pedagogika 7102#%a Difin. %e Wydawca 830 0%a Engram 8564#%u https://opac.bptorun.edu.pl/site/recorddetail/1322500905112 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC 980 %a 37.064.2 980 %a 37.091.33 990 %a #Pedagogiczna 999 %b vzk (15/10/2014) %c bz (23/10/2014 ; 000, 040, 080+, 650+, 655+, 710, 920, 980+, 990+) %d ek (30/04/2015) %c ek (24/10/2014 ; 040, 650-) %c ek (30/04/2015 ; 040, 650+) %r 2014 |