Wybierz bibliotekę,


Podane konto zostało zidentyfikowane w następujących bibliotekach. Proszę wybrać jedną z nich, by rozpocząć korzystanie z katalogu. Biblioteki można potem zmieniać korzystając z ikony na górnej belce.

 
 
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.Zamknij
BIBLIOTEKA PEDAGOGICZNA IM. GEN. BRYG. PROF. ELŻBIETY ZAWACKIEJ W TORUNIU Wybierz bibliotekę,
 
 
 
 
Wyślij E-Mail
Adres e-mail:
 
Wprowadź kod z obrazka
 
 
 
 
brak zdjęcia
Szablon z etykietami WWW
Opis formalny
MARC
Hasła związane
HASŁO GŁÓWNE:   Dąbrowski, Mirosław (matematyk).

TYTUŁ:   (Za) trudne, bo trzeba myśleć? : o efektach nauczania matematyki na I etapie kształcenia / Mirosław Dąbrowski.

ADRES WYDAW.:   Warszawa : Instytut Badań Edukacyjnych, 2013.

OPIS FIZ.:   296 s. : il. (w tym kolor.) ; 24 cm.

Książki

2001-

SERIA ZAWIERA:   Bibliogr. s. 294-296.

NUMER ZNORM.:   ISBN 978-83-61693-15-4 :

HASŁO PRZEDM.:   Matematyka (przedmiot szkolny)

  Nauczanie początkowe

  Efektywność nauczania

Matematyka

  Edukacja i pedagogika

KLASYF. LOKALNA:   #Pedagogiczna

UKD:   373.3.046-021.64

  37.091.3:005.336.1

  37.016:51

HASŁO DOD.:   Instytut Badań Edukacyjnych (Warszawa).

:
 
(Za) trudne, bo trzeba myśleć? : o efektach nauczania matematyki na I etapie kształcenia / Mirosław Dąbrowski. - Warszawa : Instytut Badań Edukacyjnych, 2013.
LDR 01731cam#a2200421#i#4500
008 140212s2013####pl#a###f#####|000#0#pol##
080 %a 373.3.046-021.64
080 %a 37.091.3:005.336.1
080 %a 37.016:51
1001 %a Dąbrowski, Mirosław %c (matematyk). %e Autor
24510%a (Za) trudne, bo trzeba myśleć? : %b o efektach nauczania matematyki na I etapie kształcenia / %c Mirosław Dąbrowski.
260 %a Warszawa : %b Instytut Badań Edukacyjnych, %c 2013.
300 %a 296 s. : %b il. (w tym kolor.) ; %c 24 cm.
336 %a tekst %b txt %2 rdacontent
337 %a bez urządzenia pośredniczącego %b n %2 rdamedia
338 %a wolumin %b nc %2 rdacarrier
380 %a Książki
3881 %a 2001-
504 %a Bibliogr. s. 294-296.
536 %a Współfinansowanie: Unia Europejska.
650 9%a Matematyka (przedmiot szkolny)
650 9%a Nauczanie początkowe
650 9%a Efektywność nauczania
658 %a Matematyka
658 %a Edukacja i pedagogika
7102#%a Instytut Badań Edukacyjnych (Warszawa). %e Wydawca
8564#%u https://opac.bptorun.edu.pl/site/recorddetail/1322500799962 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
980 %a 373.3.046-021.64 %y Nauczanie początkowe
980 %a 37.091.3:005.336.1
980 %a 37.016:51
990 %a #Pedagogiczna
999 %b vzk (19/02/2014) %c msz (19/02/2014 ; 000, 008, 040, 080+, 710, 920, 980+, 990+) %c bz (21/04/2016 ; 040, 980, 980+, 990-, 990+) %d MSZ (25/02/2020) %c MSZ (25/02/2020 ; 100, 336+, 337+, 338+, 380+, 388+, 650, 650+, 658+) %r 2013
DOKUMENTY PRZEZNACZONE DO WYPOŻYCZANIA
SygnaturaStatusAkcjaUWAGI
BPTOR Magazyn II   BPT   117604Dostępna InformacjaUWAGI